dissabte, 21 de març del 2015

BONA PRIMAVERA!!!!!

Un dia cauré pel barranc i em clavaré la patacada,
un dia em llançaré a l’abisme i em salvarà un àngel,
i un dia us donaré la gran sorpresa
i un dia passaré de tot.
Un dia em senyalaran com a culpable,
un dia em cuidareu com una estrella,
i un dia trencarem tots aquests motllos,
i passaré de tot.
Un dia seré massa i un dia seré xunga,
un dia seré el vent que tomba els arbres,
i un dia inventaré un sentiment nou i un dia
i un dia passaré de tot.
Tots els amics ens partirem de riure,
tots els imperis s’ompliran d’amors,
baixaran les barcasses amb la fruita
i passarem de tot.
Un dia faré un pas cap endarrere,
i un dia no hi haurà ni qui m’aturi
i un dia muntaré una festa
i un dia passaré de tot.


Enric Casasses, 17 anys



Bona primavera!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada